مقایسه ی ترافیک ایران و آمریکا
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 124
بازدید کل : 41714
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Online
مزرعه افتابگردون




                                               ایران

                                                      آمریکا



نظرات شما عزیزان:

آرش
ساعت1:46---14 دی 1392
سلام دوست عزیز یکم دقت کنید عکس مقایسه ترافیک عکس مربوط به ترافیک امریکا ساخته گیست و تعداد زیادی از ماشین ها کپی شدند برادر به این راحتی فرهنگ خودت رو مورد تمسخر قرار نده

alireza
ساعت19:06---5 مهر 1392
سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار قشنگی دارید لطفا به وب من هر روز سری بزن خواهشا نظر یادت نره

mahsa
ساعت15:24---24 فروردين 1391
من مشتاق شدم با شما تبادل لینک کنم منو با

نام نياتو...خصوصيه

وآدرسhttp://mahsa113.loxblog.com/

لینک کن و سپس به وب من بیا و در سمت چپ تو لینک دوستان برو پایین تا می رسی به آخرش و تو تبادل لينک هوشمند عنوان و ادرس وب خودتو وارد کن راستی باید اول منو لینک کنی تا لینک نکنی نمیشه

خواهش مي کنم بلينک



ممل
ساعت22:30---1 فروردين 1391
سلام دوست عزیز خسته نباشی
نوروزباستانی91 رو به شما هم وبلاگی عزیز تبریک عرض میکنم.
امیدوارم سال خوبی داشته باشین..
میدونی هدف من از این کامنت اینکه پیام تکراری رفع تکلیفی سلام وبلاگتون قشنگه و از اینجور حرفا رو نمیگم...
چون بی معنی و لوس شده اینجور کامنت ها میدونی که!
هرچند هر وبلاگی به اندازه خودش زیباست اما...اما..اما.
خب به هر حال))
راستی هم وبلاگی عزیز من هر روز وبمو آپلود یاهمون به روز رسانی میکنم و همیشه هم وبلاگ هایی که آپن رو میام نظر میدم اگر هر روزم آپ باشن با همین نوشته پیامم میام کامنت میزارم واسه حمایت بیشتر وبلاگ نویس
نه برای تعریف الکی و هیچ و پوچ که دیگه بی معنی شده
Ok?.
خب دوست من واست آرزوی موفقیت و خوشبختی روز افزون میکنم...
اگه دوست داشتی و سلیقه تون گرفت شما هم سری به وبلاگم بزنین
و انتقادات و پیشنهادات خودتون رو بهم بگین
ممنون میشم دوست من
خدانگهدار
به امید دیدارمجدد
ازطرف مدیر وبلاگ قـــــــصرکــــــــــــاغذی
مـحمد رضا صادقی


pmc bax
ساعت17:35---12 اسفند 1390
سلام دوست عزیز من
وب بسیار خوبی دارید
خوشحال میشویم شما هم به جمع دوستان ما در pmc bax بپیوندید
پس اگر با تبادل لینک موافق هستید به سایت ما سر زده و اطلاع دهید و یا از سیستم تبادل لینک استفاده نمایید

با تشکر مدیر سایت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 17:19 ::  نويسنده : mohsen